СЕРГІЙ ШКАРЛЕТ ВИСТУПИВ ПІД ЧАС ПАНЕЛЬНОЇ ДИСКУСІЇ ПЕРЕД-САМІТУ ООН ІЗ ПИТАНЬ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ
28-30 червня 2022 року у штаб-квартирі ЮНЕСКО (місто Париж, Французька Республіка) відбувається Перед-саміт із питань трансформації освіти, що передує Саміту з питань трансформації освіти, який проводитиметься під час 77-ої сесії Генеральної Асамблеї ООН.
Метою заходу є визначити цілі, напрями та шляхи трансформації освіти в усьому світі; підбити підсумки щодо програм із відновлення втрат навчання, пов’язаних із пандемією; активізувати національні та глобальні зусилля для досягнення «Цілей сталого розвитку».
Міністр освіти і науки Сергій Шкарлет узяв участь у панельній дискусії, де повідомив міжнародній освітянській спільноті про ситуацію, яка склалася в Україні через військову агресію рф, та можливі майбутні наслідки для всього світу.
«Від жорстоких обстрілів постраждало понад 2 тис. закладів освіти, з них більше 200 повністю знищено. Серед учнів та освітян є вбиті та поранені. Ми досі не знаємо, скільки з них втратила наша система освіти через російську агресію. Однак, незважаючи на таку надзвичайну ситуацію, продовжуємо системні перетворення в галузі освіти. Україна повністю підтримує напрями дій щодо трансформації освіти», – зазначив Сергій Шкарлет під час виступу.
Міністр також повідомив, що створення безпечних умов для викладання та навчання нині є важливою умовою для збереження цілого покоління українських дітей.
«Побудова стійкої системи освіти та створення всіх необхідних умов для навчання в України у післявоєнний період є ще однією ключовою умовою нашого сталого розвитку», – додав Сергій Шкарлет.
Усупереч жорстокій агресії рф, Україна вже працює над Планом відновлення України. Безперечно, одним із пріоритетів є відбудова та трансформація освіти.
Підбиваючи підсумки, Міністр подякував міжнародним партнерам, колегам і друзям за солідарність та закликав надалі підтримувати Україну, робити все можливе, щоб зупинити агресора.
Участь делегації МОН у Перед-саміті зумовлена необхідністю напрацювання спільної для усіх країн-членів візії та шляхів подальшої трансформації освіти.