АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНИХ ІСПИТІВ

На сайті Міжнародного центру академічної доброчесності опублікована стаття «Усні іспити на підтримку академічної доброчесності: від виявлення нечесності до сприяння досконалості». У ній йдеться про дослідження, проведене авторами у зв’язку зі стрімким переходом на дистанційне навчання, спричиненого пандемією COVID-19. Підставою для його проведення стала стурбованість студентів та викладачів щодо дотримання академічної доброчесності під час дистанційних іспитів. Під час дослідження відбувалось спостереження за студентами, чиї показники на випускному іспиті помітно відрізнялися від результатів, зафіксованих під час семестру, а також вивчались дані щодо усних іспитів, які проводились за допомогою трьох асистентів викладачів. Онлайн-формат освітнього процесу спричинив більші складності при навчанні технічних спеціалістів. Разом із тим, при проведенні усних іспитів для різних спеціальностей виявлені схожі тенденції. Самі студенти вважають, що усні іспити зміцнюють академічну доброчесність, оскільки так легше виявляти шахрайство. Ураховуючи результати дослідження, автори пропонують ЗВО більш широко упроваджувати усні іспити саме з міркувань академічної доброчесності, хоча й засвідчують, що це не обов’язкова умова формування академічної культури.

Схожі записи