Станція метро Чернігівська

Проектна назва - "ДШК" ( "Дарницький шовковий комбінат"). До 1993 р станція носила назву "Комсомольська". Сучасна назва станція отримала від напрямку автомагістралі, частиною якої є розташований поруч зі станцією Броварський просп. Спочатку планувалося завершити Святошинсько-Броварську лінію станцією "Дарниця", але інтенсивне житлове будівництво і розвиток промисловості на схід від станції вже в 1962 р (Тобто ще до пуску самої "Дарниці") змусили внести зміни в ці плани.

 

Станція була відкрита 4 жовтня 1968 р Конструкція станції наземна; частково розташована під шляхопроводом вул. Червоногвардійської. За оформленням і конструктивних рішень "Чернігівська" близька до деяких станцій Филевской лінії в Москві ( "Багратионовская", "Філевський парк", "Піонерська", "Кунцевська"). Через високий пасажиропотоку в 1974 р з боку західного вестибюля була побудована додаткова бічна платформа, яка до відкриття "Лісової" використовувалася для висадки пасажирів (нині платформа не експлуатується).

"Чернігівська" - єдина станція в Києві, розташована на рівному майданчику (традиційно станції метро мають незначний і непомітний пасажирам ухил 3-5 ‰ для відводу води, в т.ч. і інші наземні станції київського метро).

Будівництво західного вестибюля станції:

Вид в напрямку "Дарниці". До речі, на перегоні "Дарниця" - "Чернігівська" вперше серед відкритих ділянок Київського метро були застосовані залізобетонні шпали замість дерев'яних.

Оригінал http://tov-tob.livejournal.com/70768.html

закрити
Радіо НТУУ "КПІ" Авторські програми Група Вконтакті
закрити

Департамент навчальної роботи

Розклад занять Розклад сесії Розклад для викладачів